Glavni cilj projekta je stvoriti i implementirati nove turističke sadržaje na projektnom području na temelju aktivnog uključivanja kulturne i prirodne baštine, u kombinaciji s uzbudljivim sadržajem iz zaleđa tj. ruralnih krajeva koji okružuju gradove te ciljnim skupinama omogućiti nova iskustva i, s druge strane, učinkovitije ponuditi nasljeđe i sadržaj u zaleđu kroz održivi turizam.
U sklopu projekta razvit će se 4 mikroproizvoda turističke namjene, po dva sa svake strane granice. Četiri mikroproizvoda, koji će biti izloženi na četiri mikrolokacije, bit će povezani u jedan Zajednički prekogranični turistički proizvod. Što se tiče mikroproizvoda sa hrvatske strane, Grad Ludbreg će razvijati mikroproizvod Vino koji će na svojem području povezati povijest vinogradarstva i vinarstva s polazišnom točkom u izložbenom podrumskom prostoru dvorca Batthany. U vinskom podrumu „Trsek“ Ludbrežani i posjetitelji Ludbrega moći će kušati vina i druge lokalne proizvode isključivo ludbreškog vinogorja. Projekt je usmjeren i na razvoj turističkih smještajnih kapaciteta u prekograničnom području te njihovo povezivanje u zajednički turistički proizvod Uz razvijanje mikroproizvoda koji će zajednički činiti jedinstveni turistički proizvod ovog prekograničnog područja, projekt uključuje i aktivnosti promocije, brojne radionice za lokalne dionike kojima se pružaju znanja i vještine za razvoj ovog tipa održivog turizma te izrade strategija i akcijskih planova u tu svrhu.
Ukupna vrijednost projekta: 836.515,00 EUR
Vrijednost za Grad Ludbreg: 131.515,00 EUR