Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima

Aktualni pozivi na prethodno savjetovanje:

Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima

JAVNA NABAVA RADOVA NA IZGRADNJI NOVE PROMETNICE IZMEĐU ULICE R. FIZIRA I ŽELJEZNIČKE PRUGE UZ NOVI TRGOVAČKI CENTAR U LUDBREGU

26. ožujka 2019. godine

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14,  42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave radova male vrijednosti za predmet nabave:

radova na izgradnji nove prometnice između Ulice R. Fizira i željezničke pruge uz novi trgovački centar u Ludbreguevidenc. broj nabave: 05-19-M-JN.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 6 (šest) dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 4. travnja 2019. godine u 10:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14,  u Ludbregu.

Poziv na prethodno savjetovanje objavljuje se sa prilozima  i na Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH)

Link sa kojeg se može preuzeti Nacrt Dokumentacije o nabavi: http://eojn.hr

Ili:  https://ludbreg.hr/poziv-na-prethodno-savjetovanje-javna-nabava/

Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju.

Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 7. travnja 2019.  godine do kraja dana.

Uz poziv se objavljuje dokumentacija na koju se savjetovanje odnosi.

[wpfilebase tag=”browser” id=”282″]

Poziv na II. prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima

JAVNA NABAVA USLUGE REVIZIJE PROJEKTA

26. ožujka 2019. godine

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave: javna nabava usluge revizije projekta , evidencijski broj nabave: 06-18 M-JN .

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na II. prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od šest (6) dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 29. ožujka (petak) 2019. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje desno), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu.

Poziv na prethodno savjetovanje objavljuje se sa prilozima i na Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH)

Link sa kojeg se može preuzeti Nacrt Dokumentacije o nabavi: http://eojn.hr

Ili: https://ludbreg.hr/poziv-na-prethodno-savjetovanje-javna-nabava/

Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr , uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju.

Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 1. travnja 2019. godine do kraja dana.

Uz poziv se objavljuje dokumentacija na koju se savjetovanje odnosi.

[wpfilebase tag=”browser” id=”281″]

Prošli pozivi na prethodno savjetovanje:

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima:

JAVNA NABAVA USLUGE REVIZIJE PROJEKTA 28. 12. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave: Javna nabava usluge revizije projekta (Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava K.K.06.3.1.03.00084).

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 20 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 15. siječnja 2019. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje desno), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu.

Link sa kojeg se može preuzeti projektna dokumentacija za izvođenje radova koji su predmet usluge nadzora: https://ludbreg.hr/poziv-na-prethodno-savjetovanje-javna-nabava/

Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr , uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 17. siječnja 2018. godine do kraja dana

[wpfilebase tag=”browser” id=”254″]

 

JAVNA NABAVA RADOVA NA DOGRADNJI DJEČJEG VRTIĆA RADOST U LUDBREGU

Naručitelj Dječji vrtić “Radost” Ludbreg, A. Šenoe 4, 42230 Ludbreg, OIB: 63026242663, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave radova male vrijednosti za predmet nabave:

radovi na na dogradnji Dječjeg Vrtića Radost u Ludbregu, evidenc. broj nabave: 01-18-JN.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 5 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje

  1. prosinca 2018. godine u 9:00 satiu prostorije Dječjeg vrtića Radost, (prizemlje lijevo), A. Šenoe 4, u Ludbregu.

Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: djecji.vrtic.radost.ludbreg@vz.t-com.hr

uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju.

Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 12. prosinca 2018.  godine do kraja dana.

Poziv na prethodno savjetovanje objavljuje se sa prilozima  i na Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH)

 

Uz poziv se objavljuje dokumentacija na koju se savjetovanje odnosi.

[wpfilebase tag=”browser” id=”251″]

[divider_line]

Javna nabava radova na rekonstrukciji šumske ceste Lijepa Gorica na području Grada Ludbrega

Poziv na savjetovanje, objavljuje se
Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave radova male vrijednosti za predmet nabave: radovi na rekonstrukciji šumske ceste Lijepa Gorica na području Grada Ludbrega, evidenc. broj nabave: 05-18-M-JN.

CPV oznaka i naziv prema Uredbi Komisije (EZ) br. 213/2008 od 28. studenoga 2007. o izmjeni Uredbe (EZ) br. 2195/2002 Europskog parlamenta i Vijeća o postupcima javne nabave, u pogledu revizije CPV-a : 45233120-6 – Radovi na izgradnji cesta, 45112000-5 Radovi iskopa i zemljani radovi i: 45111220-6 Radovi na krčenju.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi: 2.779.730,40 kn (bez PDV-a)
Predmet nabave nije podijeljen na grupe, te se procijenjena vrijednost nabave odnosi na cjelokupan predmet nabave.

Ovaj postupak javne se provodi u okviru projekta koji se financira u iznosu od 85% iz sredstava Europske unije odnosno Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj te u iznosu od 15% iz državnog proračuna Republike Hrvatske (Mjera: M04: „Ulaganja u fizičku imovinu“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020., Podmjera 4.3. „Potpora za ulaganja u infrastrukturu vezano uz razvoj modernizaciju i prilagodbu poljoprivrede i šumarstva“, Operacije 4.3.3. „Ulaganja u šumsku infrastrukturu“).

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 6 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 10. prosinca 2018. godine u 9:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14, u Ludbregu.
Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju. Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 11. prosinca 2018. godine do kraja dana.

Uz poziv se objavljuje dokumentacija na koju se savjetovanje odnosi.

[wpfilebase tag=”browser” id=”249″]

 

 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima:
JAVNA NABAVA RADOVA NA REKONSTRUKCIJI NERAZVRSTANE CESTE – ULICA K. FRANJE KUHARIĆA, ULICA MIROSLAVA KRLEŽE I KRATKE ULICE U LUDBREGU, 05. 07. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034,
priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave male vrijednosti za predmet nabave:
RADOVI NA REKONSTRUKCIJI NERAZVRSTANE CESTE – ULICA K. FRANJE KUHARIĆA, ULICA MIROSLAVA KRLEŽE I KRATKE ULICE U LUDBREGU

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo Nacrt Dokumentacije o nabavi sa opisom predmeta nabave, tehničkim specifikacijama, kriterijima za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterijima za odabir ponude i posebnim uvjetima za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 5 dana od dana objave ove obavijesti u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH (EOJN RH) i mrežnim stranicama Grada Ludbrega: https://www.ludbreg.hr
Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 9. srpnja 2018. godine u 10:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr .
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 10. srpnja 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”226″]

[divider_line]
Ponovljeno prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima:

JAVNA NABAVA INFRASTRUKTURNIH RADOVA IZGRADNJE “KUĆE SOMOĐI” UKLJUČUJUĆI NABAVU I UGRADNJU DIZALA ZA OSOBE S INVALIDITETOM TE IZVOĐENJE GRAĐEVINSKIH RADOVA I DRENAŽE U “VRTU SOMOĐI” U LUDBREGU, 19. 06. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034,
priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave male vrijednosti za predmet nabave:
Infrastrukturni radovi izgradnje “Kuće Somođi” uključujući nabavu i ugradnju dizala za osobe s invaliditetom te izvođenje građevinskih radova i drenaže u “Vrtu Somođi” u Ludbregu.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo 2. Nacrt Dokumentacije o nabavi sa opisom predmeta nabave, tehničkim specifikacijama, kriterijima za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterijima za odabir ponude i posebnim uvjetima za izvršenje ugovora na ponovljeno prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 7 dana od dana objave ove obavijesti u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH (EOJN RH) i mrežnim stranicama Grada Ludbrega: https://www.ludbreg.hr
Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 21. lipnja 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 26. lipnja 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”221″]
[divider_line]

JAVNA NABAVA USLUGE STRUČNOG NADZORA NAD IZVOĐENJEM RADOVA NA IZGRADNJI KUĆE SOMOĐI, RADOVA U VRTU SOMOĐI TE RADOVA NA CRKVI SV. TROJSTVA U LUDBREGU 12. 06. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave: Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na izgradnji Kuće Somođi, radova u Vrtu Somođi te radova na Crkvi Sv. Trojstva U Ludbregu

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 6 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju, do kraja dana.
Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 15. lipnja 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 18. lipnja 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”222″]
[divider_line]

JAVNA NABAVA INFRASTRUKTURNIH RADOVA IZGRADNJE “KUĆE SOMOĐI” UKLJUČUJUĆI NABAVU I UGRADNJU DIZALA ZA OSOBE S INVALIDITETOM TE IZVOĐENJE GRAĐEVINSKIH RADOVA I DRENAŽE U “VRTU SOMOĐI” U LUDBREGU, 01. 03. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave:
Infrastrukturni radovi izgradnje “Kuće Somođi” uključujući nabavu i ugradnju dizala za osobe s invaliditetom te izvođenje građevinskih radova i drenaže u “Vrtu Somođi” u Ludbregu.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 7 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju, do kraja dana.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 7. ožujka 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 8. ožujka 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”213″]
[divider_line]
DOWNLOAD – Sva dokumentacija izvedbenog projekta

[divider_line]
[divider_line]
Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034,

priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave:

Izgradnja i opremanje reciklažnog dvorišta Meka u Ludbregu.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 7 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju, do kraja dana.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte
na savjetovanje 5. siječnja 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje desno), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.

Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 5. siječnja 2018. godine do kraja dana.
[divider_line]
[wpfilebase tag=”browser” id=”176″]
[divider_line]
Download svih dokumenata
[divider_line]

JAVNA NABAVA USLUGE REVIZIJE PROJEKTA 28. 12. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave: Javna nabava usluge revizije projekta (Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava K.K.06.3.1.03.00084).

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 20 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 15. siječnja 2019. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje desno), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu.

Link sa kojeg se može preuzeti projektna dokumentacija za izvođenje radova koji su predmet usluge nadzora: https://ludbreg.hr/poziv-na-prethodno-savjetovanje-javna-nabava/

Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr , uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 17. siječnja 2018. godine do kraja dana

[wpfilebase tag=”browser” id=”254″]

 

JAVNA NABAVA RADOVA NA DOGRADNJI DJEČJEG VRTIĆA RADOST U LUDBREGU

Naručitelj Dječji vrtić “Radost” Ludbreg, A. Šenoe 4, 42230 Ludbreg, OIB: 63026242663, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave radova male vrijednosti za predmet nabave:

radovi na na dogradnji Dječjeg Vrtića Radost u Ludbregu, evidenc. broj nabave: 01-18-JN.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 5 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje

  1. prosinca 2018. godine u 9:00 satiu prostorije Dječjeg vrtića Radost, (prizemlje lijevo), A. Šenoe 4, u Ludbregu.

Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: djecji.vrtic.radost.ludbreg@vz.t-com.hr

uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju.

Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 12. prosinca 2018.  godine do kraja dana.

Poziv na prethodno savjetovanje objavljuje se sa prilozima  i na Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH)

 

Uz poziv se objavljuje dokumentacija na koju se savjetovanje odnosi.

[wpfilebase tag=”browser” id=”251″]

[divider_line]

Javna nabava radova na rekonstrukciji šumske ceste Lijepa Gorica na području Grada Ludbrega

Poziv na savjetovanje, objavljuje se
Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave radova male vrijednosti za predmet nabave: radovi na rekonstrukciji šumske ceste Lijepa Gorica na području Grada Ludbrega, evidenc. broj nabave: 05-18-M-JN.

CPV oznaka i naziv prema Uredbi Komisije (EZ) br. 213/2008 od 28. studenoga 2007. o izmjeni Uredbe (EZ) br. 2195/2002 Europskog parlamenta i Vijeća o postupcima javne nabave, u pogledu revizije CPV-a : 45233120-6 – Radovi na izgradnji cesta, 45112000-5 Radovi iskopa i zemljani radovi i: 45111220-6 Radovi na krčenju.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi: 2.779.730,40 kn (bez PDV-a)
Predmet nabave nije podijeljen na grupe, te se procijenjena vrijednost nabave odnosi na cjelokupan predmet nabave.

Ovaj postupak javne se provodi u okviru projekta koji se financira u iznosu od 85% iz sredstava Europske unije odnosno Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj te u iznosu od 15% iz državnog proračuna Republike Hrvatske (Mjera: M04: „Ulaganja u fizičku imovinu“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020., Podmjera 4.3. „Potpora za ulaganja u infrastrukturu vezano uz razvoj modernizaciju i prilagodbu poljoprivrede i šumarstva“, Operacije 4.3.3. „Ulaganja u šumsku infrastrukturu“).

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 6 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 10. prosinca 2018. godine u 9:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14, u Ludbregu.
Dolazak je potrebno potvrditi na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr uz navođenje osoba koje će sudjelovati na savjetovanju. Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 11. prosinca 2018. godine do kraja dana.

Uz poziv se objavljuje dokumentacija na koju se savjetovanje odnosi.

[wpfilebase tag=”browser” id=”249″]

 

 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima:
JAVNA NABAVA RADOVA NA REKONSTRUKCIJI NERAZVRSTANE CESTE – ULICA K. FRANJE KUHARIĆA, ULICA MIROSLAVA KRLEŽE I KRATKE ULICE U LUDBREGU, 05. 07. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034,
priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave male vrijednosti za predmet nabave:
RADOVI NA REKONSTRUKCIJI NERAZVRSTANE CESTE – ULICA K. FRANJE KUHARIĆA, ULICA MIROSLAVA KRLEŽE I KRATKE ULICE U LUDBREGU

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo Nacrt Dokumentacije o nabavi sa opisom predmeta nabave, tehničkim specifikacijama, kriterijima za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterijima za odabir ponude i posebnim uvjetima za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 5 dana od dana objave ove obavijesti u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH (EOJN RH) i mrežnim stranicama Grada Ludbrega: https://www.ludbreg.hr
Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 9. srpnja 2018. godine u 10:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr .
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 10. srpnja 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”226″]

[divider_line]
Ponovljeno prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima:

JAVNA NABAVA INFRASTRUKTURNIH RADOVA IZGRADNJE “KUĆE SOMOĐI” UKLJUČUJUĆI NABAVU I UGRADNJU DIZALA ZA OSOBE S INVALIDITETOM TE IZVOĐENJE GRAĐEVINSKIH RADOVA I DRENAŽE U “VRTU SOMOĐI” U LUDBREGU, 19. 06. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034,
priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave male vrijednosti za predmet nabave:
Infrastrukturni radovi izgradnje “Kuće Somođi” uključujući nabavu i ugradnju dizala za osobe s invaliditetom te izvođenje građevinskih radova i drenaže u “Vrtu Somođi” u Ludbregu.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo 2. Nacrt Dokumentacije o nabavi sa opisom predmeta nabave, tehničkim specifikacijama, kriterijima za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterijima za odabir ponude i posebnim uvjetima za izvršenje ugovora na ponovljeno prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 7 dana od dana objave ove obavijesti u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH (EOJN RH) i mrežnim stranicama Grada Ludbrega: https://www.ludbreg.hr
Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 21. lipnja 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 26. lipnja 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”221″]
[divider_line]

JAVNA NABAVA USLUGE STRUČNOG NADZORA NAD IZVOĐENJEM RADOVA NA IZGRADNJI KUĆE SOMOĐI, RADOVA U VRTU SOMOĐI TE RADOVA NA CRKVI SV. TROJSTVA U LUDBREGU 12. 06. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave: Usluga stručnog nadzora nad izvođenjem radova na izgradnji Kuće Somođi, radova u Vrtu Somođi te radova na Crkvi Sv. Trojstva U Ludbregu

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 6 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju, do kraja dana.
Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 15. lipnja 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 18. lipnja 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”222″]
[divider_line]

JAVNA NABAVA INFRASTRUKTURNIH RADOVA IZGRADNJE “KUĆE SOMOĐI” UKLJUČUJUĆI NABAVU I UGRADNJU DIZALA ZA OSOBE S INVALIDITETOM TE IZVOĐENJE GRAĐEVINSKIH RADOVA I DRENAŽE U “VRTU SOMOĐI” U LUDBREGU, 01. 03. 2018.

Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034, priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave:
Infrastrukturni radovi izgradnje “Kuće Somođi” uključujući nabavu i ugradnju dizala za osobe s invaliditetom te izvođenje građevinskih radova i drenaže u “Vrtu Somođi” u Ludbregu.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 7 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju, do kraja dana.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte na savjetovanje 7. ožujka 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje lijevo), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.
Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 8. ožujka 2018. godine do kraja dana.

[wpfilebase tag=”browser” id=”213″]
[divider_line]
DOWNLOAD – Sva dokumentacija izvedbenog projekta

[divider_line]
[divider_line]
Naručitelj Grad Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 14, 42230 Ludbreg, OIB: 84947290034,

priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave:

Izgradnja i opremanje reciklažnog dvorišta Meka u Ludbregu.

Sukladno čl. 198. st. 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, br. 120/16.) stavljamo opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od 7 dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju, do kraja dana.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte
na savjetovanje 5. siječnja 2018. godine u 09:00 sati u prostorije Grada Ludbrega (prizemlje desno), Trg Sv. Trojstva 14 u Ludbregu te da svoj dolazak potvrde na e-mail: darko.crnkovic@ludbreg.hr.

Na navedenu e-mail adresu moguće je dostaviti primjedbe ili prijedloge na dokumentaciju najkasnije do 5. siječnja 2018. godine do kraja dana.
[divider_line]
[wpfilebase tag=”browser” id=”176″]
[divider_line]
Download svih dokumenata
[divider_line]