Na Gradskoj tržnici Ludbreg, uručeni su certifikati obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima koja vrše prodaju svojih vlastitih proizvoda na ludbreškoj tržnici.
– Prošle smo godine u Ludbregu započeli s ovim projektom i evidentno je da je broj certificiranih proizvođača porastao i s time vjerujem i živost prodaje na ovoj tržnici. Projekt se provodi diljem Hrvatske, širi se po kontinentalnom dijelu i na taj način dajemo doprinos da se domaća proizvodnja promovira, da se istakne kao dobra, vrijedna i na taj način potičemo potrošače na kupnju dajući im vjerodostojne podatke da zaista kupuju domaći proizvod. – kazao je Miljenko Ernoić, stručni tajnik Udruge hrvatskih tržnica.
Certifikate je dobilo 26 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, dok ih je prošle godine uručeno devet. Certifikate je uručio ludbreški gradonačelnik Dubravko Bilić.
– Ove tržnice ne bi bilo bez proizvoda naših poljoprivrednika i vidljivo je da postoji jedna jezgra ljudi koji proizvode na našem području i koji žele svoje proizvode prodati ovdje, u našemu gradu. Siguran sam da će ovaj projekt „natjerati” naše sugrađane da su češće na tržnici, da sve ono što poljoprivrednici proizvedu na našoj ludbreškoj zemlji, mi ovdje u Ludbregu potrošimo, pojedemo, zasadimo. – poručio je gradonačelnik Dubravko Bilić dodavši da je tržnica bitan sadržaj svakoga grada, a ludbreška je dokaz da imamo ljude i ideje.
Uz certifikate, predstavnici obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava dobili su i prigodne poklone, pregače i kape.
Uručivanje certifikata o proizvodnji voća i povrća te još ponekih proizvoda sastavni je dio projekta promicanja domaće poljoprivredne proizvodnje te prodaje voća i povrća garantiranog teritorijalnog porijekla. Cjelokupni projekt je pokrenula Udruga hrvatskih tržnica (UHT) i Zajednica udruga hrvatskih povrćara još 2006. godine s ciljem označavanja povrćarskih kultura proizvedenih na području Republike Hrvatske, a koje se izravno na ovlaštenim tržnicama nude potrošačima. Projektom se želi očuvati i poticati tradicionalni način direktnog plasmana domaćih i kvalitetnih poljoprivrednih proizvoda od proizvođača do krajnjeg potrošača, te se na taj način isticati važnost očuvanja i unapređenja hrvatskog ruralnog prostora. Također je cilj stjecanje povjerenja kupaca u domaće, svježe i zdravo voće i povrće koje na tržnici nude certificirana obiteljska poljoprivredna gospodarstva.