Grad Ludbreg proveo je projekt iz Erasmus+ programa Europske unije pod nazivom Implementation of Virtual Reality based learning methodology in secondary schools, akronim: VR EDUCATION. Ukupna vrijednost projekta iznosi 189.751,00 EUR. Projekt je započeo s implementacijom u studenom 2019. godine. Partneri na projektu su srednje škole, javne ustanove, razvojne agencije te mala i srednja poduzeća iz Sjeverne Makedonije, Bugarske, Cipra i Hrvatske.
U povodu završetka projekta danas je u arheološkom parku Iovia održana završna konferencija.
– Drago mi je da je Srednja škola partner u ovom projektu i da je oko sebe okupila slične institucije iz partnerskih zemalja i koje su zajedničke radom kreirale određene metode za izazove suvremenog obrazovanja. Jedan od izazova svakako je upotreba virtualne stvarnosti, a kojom je itekako moguće sadržaje učiniti zanimljivima, dostupnijima, a profesorima omogućuje lakši prijenos znanja. Grad Ludbreg nije osnivač srednje škole kao ni osnovne, ali škola nam je na prvom mjestu jer smo svjesni da je u znanju budućnost – rekao je Dubravko Bilić, ludbreški gradonačelnik.
Glavni ciljevi projekta bili su: poboljšati kvalitetu i atraktivnost obrazovnog procesa u školama u Ludbregu (Hrvatska), Kochani (Sjeverna Makedonija), Limassol (Cipar) i Pazardzhik (Bugarska) razvojem i primjenom inovativnih metodologija učenja utemeljenih na virtualnoj stvarnosti; povećati kompetencije i vještine nastavnika i učenika srednjih škola u korištenju dostupnih online obrazovnih sadržaja za VR u svakodnevnoj nastavi; uspostaviti strateško partnerstvo između različitih socio-ekonomskih tipova organizacija za povećanje kvalitete obrazovanja uz primjenu najboljih praksi i razvoj inovativnih obrazovnih metoda.
– Moram zahvaliti Gradu Ludbregu što nam je omogućio sudjelovanje nas kao škole u tom vrijednom projektu jer je riječ o financijski vrijednom projektu, ali tu su i brojni drugi značajni aspekti ovog projekta – društveni, kulturni, obrazovni. Učenici su se kroz ovaj projekt prvi puta susreli sa tehnologijom virtualne stvarnosti. U projekt je bilo uključeno 24 učenike naše škole i troje mentora, a iskustva su fascinantna. Učenici su oduševljeni, kroz VR naočale upoznali su jedan novi svijet – poručila je Renata Flajšman, profesorica u Srednjoj školi Ludbreg.
Sam način funkcioniranja VR tehnologije pojasnio je Robert Majhen, direktor tvrtke Lunar koja je partner na projektu.
Tijekom provedbe projekta razvijen je vlastiti inovativni obrazovni modul baziran na ICT-u uz korištenje VR tehnologije, poboljšana su postignuća učenika uz pomoć VR obrazovne tehnologije. Također su unaprjeđene vještine timskog rada učenika kroz transnacionalni natjecateljski događaj u okviru dugoročnog nastavnog zadatka te je uspostavljena transnacionalna mreža nastavnika korištenjem eTwinning mrežnog modula. Također je izrađen strateški Akcijski plan za transnacionalnu suradnju u području obrazovanja.
Sadržaj priopćenja isključiva je odgovornost Grada Ludbrega.