U srijedu 29. lipnja 2016. godine održan je prvi sastanak partnera na projektu „Siguran Ludbreg“ kojeg je Grad Ludbreg počeo provoditi u suradnji s Autoklubom Ludbreg i Srednjom školom Ludbreg. Projekt će se provoditi u naseljima Ludbreg, Hrastovsko i Sigetec, tj. u naseljima u kojima se nalaze najkritičnije točke vezane uz sigurnost u prometu. U provedbu projekta uključit će se i Policijska uprava Varaždinska te Policijska postaja Ludbreg kao suradnici na projektu.
Za ovaj projekt, ukupne vrijednosti od 38.000,00 kn odobrena su sredstva u iznosu od 26.600,00 kn od strane Ministarstva unutarnjih poslova, dok Grad Ludbreg sufinancira provedbu projekta u iznosu od 11.400,00 kn.
Razlog pokretanja ovog projekta jest u tome što na području Grada Ludbrega postoji nekoliko kritičnih točaka koje se predstavljaju opasnost za sve sudionike u prometu, neovisno o tome da li se radi o vozačima, pješacima, šetačima, djeci, mladima ili dugogodišnjim vozačima. Prema statističkim podacima PU Varaždinske, na području Grada Ludbrega, broj prometnih nesreća kojima je uzrok nepropisana brzina, povećao se za 250 posto u 2014. godini u odnosu na 2013. godinu. Na temelju navedenog razloga Grad Ludbreg i partneri odlučili su da je potrebno pozitivno utjecati na postojeće stanje u prometu i povećati sigurnost za sve sudionike. A kako bi ostvarili pozitivne utjecaje planirane su razne aktivnosti koje se odnose na istraživanje ponašanja sudionika u prometu, izradu baze podataka, provedbu raznih edukativnih radionica te razvoj preventivnih mjera te provedbu pilot projekta, a sve s ciljem poticanja sigurnijeg ponašanja svih sudionika u prometu.
Projekt će se provoditi 6 mjeseci i bit će usmjeren na povećanje znanja sudionika u prometu, provedbu praktično – edukativnih radionica te educiranjem mladih vozača o važnosti pridržavanja propisanih brzina na prometnicama visokog rizika te širenjem znanja i informacija o tome kako povećati sigurnost u prometu za sve uključene.