Gradonačelnik Dubravko Bilić otvorio je u povodu Dana grada Ludbrega ”Zelenu točku” na ludbreškoj tržnici. Riječ je, naime, o projektu ”Implementacija marketinškog/promotivnog sustava za heterogene lokalne poljoprivredne proizovde i proizvode visoke kvalitete”, odnosno ”Zeleni krajolik“, koji Grad Ludbreg realizira u suradnji sa partnerima iz slovenije, Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije – Kmetijsko gozdarski zavod Murska Sobota, zadrugom Slovensko združenje za integrirano pridelavo zelenjave, Institutom za napredne tehnologije i komunikacije (ITNK) i Razvojnom agencijom Grada Čakovca-ČakRa d.o.o. Radi se o projektu koji se provodi u sklopu Operativnog programa prekogranične suradnje Slovenija – Hrvatska 2007. – 2013. godine i djelomično je sufinanciran od Europske unije unutar Europskog fonda za regionalni razvoj.
Otvorenje Zelene točke, mjesta na koje će se provoditi promotivne aktivnosti s ciljem povećanja prepoznatljivosti poljoprivrednih proizvoda na način da lokalni proizvođači lakše dođu do potencijalnih kupaca, pratio je i prigodan kulturno-zabavan program.
– Okupili smo se da promoviramo projekt “Zelene krajolik” proko uređenja ludbreške Zelene točke jer na ovaj način omogućujemo našim izvornim seoskim gospodarstvima, poljoprivrednim proizvođačima da prezentiraju svoje ludbreške proizvode, da ih ponude Ludbrežanima, ali ne samo njima već i u širem prekograničnom području kojega ovaj projekt obuhvaća. Projekt je vrijednosti preko pola milijuna kuna i za Grad Ludbreg je od posebne važnosti jer rezultat ovih aktivnosti je nastavljanje prodaje proizvoda i omogućavanje poljoprivrednim proizvođačima udruživanje u zadrugu i ono što je u današnje vrijeme nezaobilazno, a to je prodaja putem interneta, najveće globalne tržnice. Kroz ovaj ćemo projekt brendirati izvorne ludbreške proizvode i na tim ćemo proizvodima graditi prepoznatljivost Grada Ludbrega. – rekao je na otvorenju gradonačelnik Dubravko Bilić.
Preko projekta Zeleni krajolik uvodi se jedan inovativan tržišno promocijski sustav preko kojeg će poljoprivredni proizvođači moći prodavati i plasirati svoje poljoprivredne proizvode na tržište. Prodajni i promocijski sustav se sastoji od više bitnih dijelova; Zelenih točki koje označavaju početni korak u tržišnom sustavu, jer one omogućavaju direktan susret s potrošačem, koji će preko njih moći kupiti, degustirati ili naručiti naše ludbreške proizvode. –Jedna od akcija projekta su Zelene točke kao fizički kanali prodaje. Uz to razvijamo i informacijske kanale – web tržnicu. Isto tako organiziramo promocije na većim specijaliziranim sajmovima na turističkim destinacijama, a važno je napomenuti da provodimo i edukativne aktivnosti poljoprivrednih proizvođača putem kojih ih animiramo da se uključe u promocijsko-prodajni sustav Zeleni krajolik te da im na taj način pomognemo u izradi krajnjeg identiteta proizvoda, odnosno oblikovanja ambalaže, izrade etiketa i svega onog što je potrebno kako bi se proizvod lakše prodao na širem tržištu. – kazala je Josipa Grđan, voditeljica Odsjeka za poduzetništvo, turizam i razvojne projekte.
Na otvorenju Zelene točke na Gradskoj tržnici u Ludbregu proizvode su predstavili s područja Ludbrega i susjednih općina. Uživalo se tako u domaćem siru, medu i mednim proizvodima, proizvodima od lavande, hrenu i raznim drugim delicijama.
Otvorenje druge Zelene točke bit će na tržnici u Varaždinu u subotu 28. ožujka.2015. godine
Posebno zanimljiv dio projekta svakako je web tržnica tj. drugi konkretan i inovativan tržišno/promocijski. Kanal projekta preko kojega će se provoditi promocija proizvoda. Web tržnica je specifična po tome što će sadržavati dvije tržnice, slovensku i hrvatsku, preko koje će proizvođačima biti omogućena prodaja i promocija svojih proizvoda, jednako kao i svojih poljoprivrednih gospodarstava. Na web tržnici bit će izrađen i alat koji će ciljnim skupinama omogućavati optimalnu obradu narudžbe te jednostavno uključivanje novih proizvoda.