U ludbreškoj kinodvorani održano je gradsko natjecanje u čitanju naglas za učenike trećih, četvrtih i petih razreda osnovne škole, a nekoliko dana kasnije natjecali su se i učenici šestih, sedmih i osmih razreda. Organizator događaja treću godinu zaredom je Gradska knjižnica i čitaonica Mladen Kerstner Ludbreg. Sudjelovali su učenici iz osnovnih škola Ludbreg, Martijanec, Sveti Đurđ i Veliki Bukovec. Prvo mjesto na ovom zanimljivom natjecanju osvojio je Filip Krušelj, učenik četvrtog razreda u osnovnoj školi Veliki Bukovec, drugo mjesto pripalo je Ludbrežanki Antoniji Majhen, učenici četvtrog razreda dok je treća bila Melanie Bregović polaznica četvrtog razreda u Osnovnoj školi Martijanec. Među učenicima šestih, sedmih i osmih razreda, prva dva mjesta pripala su učenicima Osnovne škole Martijanec. Prva je bila Vinka Petek, a druga Marta Međeral. Treće mjesto osvojila je Antonija Lazar iz Osnovne škole Sveti Đurđ.
Koji će se učenici predstaviti 4. studenog na županijskom natjecanju u Novom Marofu odlučuivala je prosudbena komisija, profesorice hrvatskog jezika Lidija Novosel i Jasminka Vugrinec, te knjižničarka knjižnice u Trnovcu Violeta Lukač.
Natjecanje u čitanju naglas namijenjeno je učenicima od 3. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, a organizira se u dvije starosne kategorije: mlađa (učenici 3., 4. i 5. razreda) i starija (učenici 6., 7. i 8. razreda). Natjecatelji predstavljaju knjigu po vlastitom izboru, uz preporuku učitelja mentora, školskog ili dječjeg knjižničara, a u obzir dolaze isključivo prozna djela hrvatske i strane književnosti primjerena uzrastu natjecatelja.
Natjecanje u čitanju naglas treći se put održava u Mjesecu hrvatske knjige u organizaciji Hrvatskog knjižničarskog društva – Komisije za knjižnične usluge za djecu i mladež i Narodne knjižnice i čitaonice „Vlado Gotovac“ Sisak. Ova se nacionalna akcija organizira s ciljem poticanja i popularizacije knjiga, čitanja i čitanja naglas, razvijanja ljubavi prema knjizi i čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena, unapređenja čitalačkih sposobnosti učenika, naglašavanja čitanja kao temelja cjeloživotnog obrazovanja, poticanja usmenog izražavanja i razvijanja motivacijskih sposobnosti.