Kroz projekte mobilnosti osoblja, Institut Burja provodi svoju strategiju internacionalizacije, jača međunarodnu mrežu partnerskih organizacija i uvodi nova znanja u svoje radne procese, razmjenjuje dobre prakse, relevantne informacije, zajedničke inicijative, uzajamno učenje te nove projekte. Na taj način pridonosi većoj ulozi manjinskih organizacija na polju neformalnog obrazovanja odraslih i većoj dodanoj vrijednosti krajnjim korisnicima.
Svakim radnim posjetom ostvaruju dugoročni utjecaj na ključna područja koja su im bitna. Dolazi do jačanja motivacije odraslih pripadnika manjina za neformalnim obrazovanjem, jačanje njihovih mogućnosti i potencijala za učenje, promiču se aktivnosti podizanja svijesti, informiranja i socijalne uključenosti, poboljšavaju se institucionalni kapaciteti organizacija te istovremeno razvijaju međunarodna i regionalna partnerstva.
Tako je, u sklopu projekta Druga perspektiva znanja, unatoč novo prihvaćenim covid ograničenjima, od 29. do 31. ožujka Grad Ludbreg bio domaćin mobilnosti odraslih na radnom mjestu, a mentor mobilnosti bio je Dubravko Bilić, gradonačelnik Grada Ludbrega.
Kroz trodnevnu mobilnost održani su sastanci koji su se odnosili na strateške i operativne metode za poticanje interesa motivacije odraslih za neformalnim obrazovnim programima, mjere ublažavanja pojedinačnih prepreka koje se odnose na motivaciju pripadnika manjina da sudjeluju u obrazovnim aktivnostima, izmjena iskustva za pružanje informacija i dostupnost obrazovanja manjinama; dizanje kompetencija, znanja i vještina na području upravljanja nevladinim organizacijama; načini prikupljanja sredstava za obrazovne programe.
– Uz program rada, za nas su pripremili i mnoge druge popratne aktivnosti kako bismo mogli bolje upoznati i razumjeti lokalnu zajednicu. Bila nam je velika čast što je naš domaćin i mentor za mobilnost bio gradonačelnik Dubravko Bilić. Aktivnim sudjelovanjem u našim radnim procesima omogućio nam je da se međusektorski povežemo s drugim akterima lokalne zajednice i započnemo razgovore o konkretnim idejama za buduće projekte, s uvođenjem digitalizacije u procese učenja – rekao je Damir Hauptman.