U sklopu projekta „Integrativan Ludbreg“ kojeg provodi Udruga umirovljenika i starijih osoba regije Ludbreg, održana je Radionica o komunikacijskim i socijalnim vještinama, tema koje se odnosila na Vještinu postavljanja pitanja u komunikaciji.
Postavljanjem pitanja, tijekom komunikacije, upravljamo razgovorom te možemo ohrabriti sugovornika da priča, smanjiti sugovornikovu želju za razgovorom ili ograničiti razgovor i usmjeriti ga onim pravcem kojim mi to želimo. Kako bi tijekom razgovora prikupili što više željenih informacija, važno je znati postaviti pravo pitanje u pravo vrijeme. Informacije koje dobivamo za vrijeme razgovora uvelike ovise o vrstama pitanja te načinu na koji je pitanje postavljeno. Kako znati koje je pravo pitanje? Promislite o tome što želite doznati ili koju informaciju želite dobiti od sugovornika te ovisno o tome formulirajte prikladno pitanje.
Postavljanje pitanja je vrlo važno za uspješnu komunikaciju. Ono služi kako bismo dobili informacije, započeli razgovor, provjerili razumijevanje, uveli nekoga u razgovor, pokazali interes za osobu ili tražili potporu ili slaganje druge osobe.