Jedan od glavnih izazova s kojim se obrazovni sustavi u Makedoniji, Bugarskoj i Hrvatskoj suočavaju je nedovoljna postignuća u STEM (Znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika) školskim predmetima. Istodobno, školski predmeti orijentirani su na STEM pomaganje studentima da razviju vještine potrebne za uspjeh na globalnom tržištu rada, posebno uzimajući u obzir da znanstvene i tehnološke inovacije postaju sve važnije za učenike i postaju sredtsvo suočavanja s izazovima globalizacije i gospodarstva temeljenog na znanju.
Istraživanja među učenicima srednjih škola u Hrvatskoj, Bugarskoj i Makedoniji pokazuju da mali broj učenika smatra karijeru u STEM područjima, pa su glavna pitanja koja se javljaju i vode do ideje za pripremu ovog prijedloga projekta: Kako to riješiti? Može li nam moderna tehnologija pomoći?
Kao jedno od mogućih rješenja i glavni rezultat ovog projekta je razvoj i praktična primjena potpuno novog inovativnog obrazovnog alata temeljenog na ICT-u (modul za učenje na temelju proširene stvarnosti) kao atraktivne metode učenja te odstupanje od netradicionalnog pristupa koji se odvija izvan granica klasične učionice. U okviru projekta kratkoročne aktivnosti osposobljavanja nastavnika srednjih škola koji predaju STEM orijentirane školske predmete doprinijet će povećanju kompetencija nastavnika za korištenje otvorenih obrazovnih resursa (OER) te umrežavanja nastavnika korištenjem eTwinning modula.
Cilj projekta je kroz zanimljive i interaktivne sadržaje, koje će kreirati sami učenici i njihovi mentori, povećati interes učenika za školske predmete iz STEM područja te razviti interaktivni nastavni software koji će moći koristiti i buduće generacije srednjoškolaca. Ovim se projektom također želi unaprijediti prekogranična suradnja obrazovnih institucija i nevladinih organizacija kao i povećati mobilnost učenika i nastavnog osoblja.
Ukupna vrijednost projekta: 131.100,00 EUR
Vrijednost za Grad Ludbreg: 14.715,00 EUR